premiären avklarad!


Ja, vad säger man?

Efter ett genrep med en hel del tekniska problem igår,
var vi alla ganska nervösa inför idag.
Vi hade ännu ett genrep kl. 13:00 idag och då gick allt mycket mycket bättre!
Mycket tack vare alla de bildelever + Erland som hjälpte till bakom scen.
Tusen tack till er!

Kl. 18:55 var det ett nervöst men otroligt taggat gäng som stod bakom kulisserna, redo att äntra scenen.

Och vilken succé?!
Allt gick som smort, förutom ett enstaka micklabb och när Megamixen var klar och vi tog emot publikens jubel och stående ovationer hade vi alla svårt att hålla tårarna tillbaka.

Efter 2 veckors intensivt slit är nu premiären äntligen över och vår lilla lilla Joseph-bebis har kommit till liv.

Tack till alla som gjort denna musikal möjlig, vi är er evigt tacksamma!

IMORGON KÖR VI IGEN!

Kommentarer
Postat av: TobbE

Riktigt kul var det, jippie till oss ! :D

2009-04-28 @ 22:29:07
URL: http://bestoftobbe.blogg.se/
Postat av: Elin

IMORGON KÖR VI SÅ DET RYKER!!!



2009-04-28 @ 23:46:47
URL: http://maromi.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Grattis till de stående ovationerna! Jag kommer med mina vänner och familj och tittar en dag! Lycka till i fortsättningen och ta hand om min pappa Gordon!

2009-04-29 @ 11:44:39
Postat av: marie

håller sååå med <3

2009-04-29 @ 17:57:27
Postat av: Anonym

Den är helt underbar så jag började gråta! :p Var kan man köpa DVD:n och hur mycket kostar den? //Ert största fan! Ps. Kolla gärna in min blogg! <3

2009-05-07 @ 19:31:18
URL: http://liiow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0